انتخاب کفش با رنگ مناسب

ست کردن رنگ کفش با لباس

 

یکی از مهم ترین و وقت گیر ترین کارها، انتخاب کفش با رنگ مناسب برای لباسمان است. هر وقت که میخواهید تصمیم بگیرید چه کفشی بپوشید، ابتدا باید بدانید کدام رنگ با لباس شما هماهنگ است. کفش مشکی، همیشه با تمام لباس ها هماهنگ است و استفاده بیشتری دارد.

 
 

کدام لباس ؟؟؟ کدام کفش؟؟؟ کدام رنگ ؟؟؟

لباس های آبی رنگ

لباس های آبی رنگ

سرمه ای رنگی درجه یک است که می تواند ظاهری جاودانه و پیچیده را ارائه دهد. کفش های مدل باله بدون جوراب و کفش های مجلسی می توانند با لباس های رنگ مایه آبی هماهنگ شوند. برای ظاهر تابستانی، صندل های برنزه و گلادیاتوری  در مقابل انواع طیف های رنگ آبی شیک و برجسته به نظر می رسند.

لباس های قرمز

لباس های قرمز

یک لباس قرمز برای قرار های عصرانه و دخترانه بسیار مناسب است. لباس قرمز خود را با پاشنه های نوک تیز مشکی ست کنید تا لباس شما جلوه بهشتی پیدا کند. اگر کفش مشکی را دوست ندارید، سعی کنید از کفش های باز با کمی رنگ طلایی استفاده کنید.

لباس های خاکستری

لباس های خاکستری

کت و شلوار خاکستری برای همه شما خانم های شیک پوش و شاغل ضروری است. اما خاکستری نباید به معنای خسته کننده باشد. کفش های مشکی و باز با کت و شلوار خاکستری عالی هماهنگ می شوند. برای جان دادن به لباس خاکستری خود، می توانید از کفش های قرمز هم استفاده کنید. مطمئن باشید این ترکیب رنگی، دقیقا همان چیزی خواهد بود که شما همیشه دوست دارید به کار ببرید.

لباس های سیاه

لباس های سیاه

هر زنی یک لباس مشکی کوچک و به درد بخور در کمد لباس خود دارد، چه برای کار یا یک میهمانی شب نشینی، فرقی نمی کند. یک لباس مشکی همیشه با همه رنگ ها ست می شود.

لباسهای سفید

لباسهای سفید

لباس سفید به اندازه همان لباس مشکی مهم است، فرقی نمی کند چه یک لباس رسمی برای محل کار باشد و چه برای یک موقعیت خاص. تم یکنواخت همیشه مد است و می تواند ظاهری شیک به شما بدهد و بهتر است آن را با کفش های مشکی یا سفید ست کنید. یا برای چیزی که کمی متفاوت است، با کفش های قرمز، آبی، صورتی یا سبز رنگی به رنگ اضافه کنید. این رنگ ها زمانی که آنها را با شلوار جین سفید کلاسیک بپوشید به همان اندازه جذاب می شوند.

انتخاب کفش با رنگ مناسب، همیشه می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. ست کردن کفش‌هایتان با لباس‌هایتان می‌تواند به شما این احساس را بدهد که بهترین نسخه از خودتان هستید. هنگامی که ایده بهتری در مورد سبک مورد نظر خود پیدا کردید، می توانید انواع مختلف کفش زنانه را برای یافتن گزینه عالی آزمایش کنید.
برای این منظور می توانید سری به فروشگاه آنلاین کفش لاریکه بزنید، و از آنجا رنگ و مدل دلخواه خود را با جنس چرم طبیعی و از نوع طبی انتخاب و خریداری کنید.

دانستنی ها

انواع کفش های مجلسی زنانه

کفش‌های مجلسی زنانه معمولاً گزینه‌ای رسمی‌تر هستند که برای افزودن پیچیدگی و ظرافت به لباس طراحی شده‌اند.به طور کلی، این ظاهر رسمی تر، با تزئینات

ادامه مطلب »
انواع کفش های مجلسی زنانه
فواید شگفت انگیز کفش های زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید من
لیست علاقه مندی ها
اخیرا مشاهده شده
دسته بندی ها